onsdag 30 mars 2011

God natt!

Det blev inte att vi gick och handlade utan vi väntade tills Peter slutade jobbet så handlade vi då istället. Min kropp jobbar emot mig just nu känns det som. Ryggen gör ont, jag är trött konstant och ja, hela kroppen gör ont för det mesta. Men trots det så busade jag, Neo och Riki i två timmar idag :) Riktigt roligt!

Mycket mer har jag inte gjort idag förutom att jag har lagat mat, diskat och busat med min älskade son. Jag har dessutom upptäckt att Neo älskar The Offspring :D Märks att det är min son! Det är nånting jag aldrig tvekar över :)

Nu på kvällen så stökade Neo lite grann vid läggning, men det gjorde inget för det betydde en massa mys för mig :) Han låg bredvid mig i soffan och bara myste. Mammas lilla hjärta! När jag la honom igen så upptäckte jag att hans nattlampa hade lagt av så då satte jag bara i laddaren och sen har jag inte hört ett knyst där inifrån :)

Imorgon kommer min älskade mamma hit på eftermiddagen! Det ser jag verkligen fram emot! Då skulle hon passa Neo så jag får ta en promenad för mig själv. Det ska bli skönt faktiskt. Tror det är därför jag är så trött och grinig om dagarna då jag inte får gå i min egna takt plus att man ska konka på en tung jävla vagn på det. Men snart ska jag byta vagn så då kommer det gå lättare :)

Nej nu ska jag kasta mig i sängen. God natt!



Inga kommentarer: