lördag 5 mars 2011

Blahdiblah!

Nu är jag nyvaken här hemma efter en grymt trevlig och rolig dag, kväll och natt igår!

På morgonen gick jag över till Elin och Jon. Där blev det lite fika och en super god paj! Sen blev det en massa bus och mys. Barnen lekte med varandra, jag och Elin pratade lite skit och sen när vi skulle börja med lunchen så kom John hem också. Vi åt köttbullar med spaghetti och att en sån enkel rätt kunde vara så god visste jag inte! Efter lunchen gick jag och Neo hem eftersom han var super trött. Han somnade direkt i vagnen!

När vi kom hem tog jag en tupplur på soffan medan Neo stod ute på balkongen och sov. Det var behövligt! När vi sen vaknat så åt vi lite yoghurt och sen skjutsade Peter mig till Malin och Neo åkte ut till Rengsjö.

Jag och Malin gjorde oss i ordning sen åkte vi ner på City puben och åt, efter det åkte vi in till Söderhamn och där åkte vi till Niklas garage där han och hans brorsa Henke höll på att byta däck på sina crossar. När dem var klar så åkte vi hem till dem och sen bar det av ytterligare en gång.

Den här gången hamnade vi mitt ute i ingenstans, men jäklar va roligt jag hade där! Där blev det en jävla massa skratt och dem lyckades även få mig generad när dem drog upp saker som jag hade hoppats på att dem hade glömt ;p Men inte var det bortglömt eller! Haha!

Hela gänget drog sen vidare till ett ställe som låg längre bort än det förra, nämligen Vannsätter! Snacka om att bo långt bort från civilisationen! Men där fortsatte de andra festa och vi fortsatte ha jävligt roligt! Jag fick massage och inte klagade jag på det direkt ;p Men sen åkte jag och Malin hem efter drygt 1.5 timme där. Då var vi båda så sjukt trött så det var lika bra det. Jag slocknade så fort jag petade på kudden! Fast Malin ringde och väckte mig och hon var i världens panik för en obehaglig sak som hände i hennes lägenhet och jag förstår henne fullt ut!

Nu ska jag städa och sen ska jag kanske träffa Malin ikväll igen och käka lite gott :)

- Min iPhone

Inga kommentarer: