måndag 28 februari 2011

Vill ha nytt!

Jag är så jävla less på hur det ser ut i min lägenhet så det är helt sjukt! Ingenting är nytt överhuvudtaget! Soffan köpte jag på loppis för 300 kr sen har jag fått allting annat! Sängen fick jag utav Emils föräldrar, likaså madrasserna, skötbordet har jag fått av Emils föräldrar, köksmöblerna har mamma och pappa köpt utav några bekanta, tv:en är efter mamma och pappa, datorn är efter mamma och pappa, bokhyllan är efter mormor, tv-bänken har jag också fÅtt utav Emil, vardagsrumsbordet har jag fått utav Louises före detta. Alltså jag har verkligen ingenting nytt här hemma och jag skäms över hur det ser ut här hemma!

Man ser och läser överallt att folk köper nya saker fan hela tiden och här sitter jag med saker som är begagnat alltihopa. Det är inte ett dugg jävla roligt! Stolarna sitter knappt ihop inne i köket, soffan brakar ihop snart, på tv-dosan har fyra knappar lagt av, datorn vara krånglar så den startar jag knappt längre. Madrasserna till sängen passar inte ens plus att varenda fjäder känns trots bäddmadrasser. Tv-bänken är hur vinglig som helst. Jag avskyr verkligen ALLA mina möbler!

Jag vill kunna ta ett lån eller nånting så jag kan köps möbler, men jag har redan ett lån jag håller på och betalar av så det vore jävligt onödigt! Jag är jätte glad över att jag har möbler, men det är inte kul när man vet att de flesta utav sakerna går sönder snart. jag vill också kunna ha morderna saker, en skön soffa, en bra tv, en fin tv-bänk och framför allt en skön säng! Just nu är jag riktigt jävla piss less på hur det ser ut här hemma! Jag vill kasta ut allting och börja om!

Inga kommentarer: