fredag 18 februari 2011

Väntar och väntar

Just nu väntar jag på att Gävle sjukhus ska ringa upp mig så jag kan få en tid nästa vecka till hud. Jag orkar inte klia mig längre! Det gör så jag inte kan sova om nätterna och jag mår psykiskt dåligt pga det. Helst skulle jag vilja stanna inne hela dagarna, men det går ju inte heller. Det stod i min journal att jag skulle ha haft tid denna vecka (läkaren här i BOllnäs hade skrivit det), men det har jag inte fått från Gävle så nu tar jag saken i mina egna händer!

Idag vaknade jag före Neo faktiskt. Men jag klev inte upp före honom utan jag låg kvar i sängen och bara myste för mig själv. Snacka om lyx! När Neo sen vaknade så klev vi upp och sen dess har jag städat. Eller ja, slöstädat. Jag plockar lite här, jag plockar lite där. Men jag har plockat undan tvätt och hängt tvätt samt startat en till maskin. Det är väl det mesta effektiva jag gjort hittills.

Nu ska jag fortsätta med mitt slöplockande här hemma. Det börjar i alla fall se ut som ett hem nu så det ger ju resultat. Men först ska jag ta mig ett glas saft (cola). Jag får dricka cola om jag vill eftersom jag slutat rökt och snusat ;P

Inga kommentarer: