torsdag 17 februari 2011

Torsdag

Idag har jag trott att det varit fredag hela dagen. Skönt att det bara är torsdag faktiskt för jag är inte i närheten av klar med att få ett städat hem! Därför ska min kära broder skjutsa ut Neo till Rengsjö imorgon eftermiddag så jag hinner städa från golv till tak innan lördag. Så imorgon kväll blir det bara jag och en massa städning! Mamma kommer med Neo på lördag morgon innan alla kommer.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag följde med Frida hem till hennes mamma, Carina, där även hennes syskon, Elin och Fredrik, samt syskonbarn, Lucas, var. Riktigt roligt och Neo och Lucas leker väldigt gärna med varandra! Neo är ett barn som kommer stortrivas på dagis!

Sen vi kommit hem har jag försökt städat lite, men Neo har varit extremt gnällig vilket inte varit bra på mitt humör idag. Så två tallrikar gick åt när jag diskade tyvärr. Så nu måste jag ner på Ikea och köpa nya! Tänk om jag kunde kontrollera mitt humör ibland!! Men diskbänken är ren och fin i alla fall och jag har ingen disk kvar.

Nu på kvällen har jag duschat Neo, vilket inte alls är roligt då han gallskriker från det att jag startar duschen tills han får komma i min famn och bli torkad. Nu har han precis somnat. Jag ska försöka få bort en vila under dagen eftersom han inte verkar behöva mer. Jag håller tummarna för att jag lyckas!!

Idag är det två dygn sen jag tog mitt absolut sista bloss. Sköönt!! Idag har jag inte ens varit nära att tända en cigarett :) För en månad sen hade jag aldrig trott att jag skulle lyckas med detta! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: