lördag 19 februari 2011

Tårtkoma..?

Uuuuh fy fan va mätt jag är efter all tårta jag käkat idag och ändå har jag en halv smörgåstårta kvar och en Pinocchio tårta kvar. Någon som vill komma på besök och hjälpa mig äta upp allt?!



Nu sitter jag och väntar på att Frida och Micke ska dyka och efter dem åkt så är kalasandet klart. Skönt!! Jag har knappt sovit nå inatt så just nu är jag helt färdig! Skulle lätt kunna lägga mig och vila nu medan Neo sover, men jag ska försöka hålla mig vaken så jag kanske kan sova inatt istället.



Vi har i alla fall haft en jätte mysig dag och Neo är super nöjd med alla presenter han har fått! Tack allihopa som kom hit på hans dag :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: