tisdag 22 februari 2011

Sömntuta

Neo vaknade för drygt tio minuter sen! Det var inte igår han sov så här länge på morgonen. Vanligtvis vaknar han mellan kl 6 och 06.30 och då har han somnat runt kl 20. Igår la jag honom kl 19.30 och han tvärslocknade så jag trodde att han skulle vakna aptidigt, men där fick jag mig en knäpp på snoken!

Men då har jag varit vaken ett bra tag innan istället och det är ju lite tjatigt när jag äntligen får sova. Men men... Bara att bita ihop! Idag ska vi nämligen ner på stan och söka om bostadsbidrag och jag ska försöka hitta någon att dra en fika med. Annars tar jag och Neo en mysig fika tillsammans :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Det var meningen att jag skulle jobba 8-12 mån, tis & onsdag. Men magsjukan tycks ha drabbat fler på jobbet så det blir heltidsjobb denna vecka :/ Enda dagen jag är ledig är på fredag och då har man ju en del att hinna med. Men nästa vecka kankse =)