måndag 21 februari 2011

Seeeeg!

Efter jag skrev sist så plockade jag faktiskt undan istället för att lägga mig. Känner mig ganska duktigt! Fast plockade inte undan allt för jag är laaaat idag! Maria ringde efter jag hade plockat ihop lite så hon kom förbi. Vi tog en promenad med både barn och hund vilket var skönt för oss allihopa. Neo fick springa omkring och leka i snön och Riki sprang och dampade överallt. Han sprang till och med rakt över Neo så han snubblade, men glad var han för det!

Efter promenaden så tog vi det lugnt bara och snackade skit. Sen kom brorsan med maten så då käkade vi lite grann och efter det tog jag en välbehövlig powernap! I ca 1.5 timme ;p När vi vaknade sen så har vi busat och han har misshandlat mig samtidigt som jag pratat med Frida. En helt vanlig kväll med andra ord.

Nu ikväll har jag pratat med Frida i 2.5 timmar. Det var riktigt trevligt! Så nu hoppas jag på att jag och Neo kan åka dit på onsdag förmiddag och ta en långpromenad med henne. Det vore ännu trevligare! På onsdag kväll ska jag sova hos mamma eftersom vi ska vara nere i Gävle till kl 10 på sjukhuset. Sen blir det Ikea i samma veva. Den här veckan kommer bli kanon!

Nu ska jag se My Name Is Earl och äta ostbågar :) Myyyys! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: