söndag 27 februari 2011

Helgen

 I fredags så skulle jag ner på stan en snabbis så jag mötte upp brorsan vid Max runt kl 14 tiden så käkade vi lite. Sen gick jag och Neo vidare ner på stan. Det enda jag hade tänkt köpa var en flaska rödtjut, men jag kom hem med ett par skor, strumpbyxor och benvärmare.

Jag träffade på Emelie och sprang omkring med henne nere på stan när hon tittade på lite skor och på bokrean. När hon skulle gå så mötte jag upp Maria och Alexander så gick vi och åt pizza och pratade en massa. Såååå med andra ord så blev min snabbis på stan en tur ner på stan i mer än 5 timmar.

När jag och Neo kom vid parkeringen här hemma så träffade vi på Frida eftersom hon skulle komma hit. Efter jag, Neo och Frida hade varit här hemma i en timme så kom även Malin hit och myste. Frida blev väl kvar till runt kl 23 och Malin åkte strax före kl ett. Det blev alltså en hel dag med massa brudar och tjejsnack. Skööönt!

I lördags så vaknade jag och Neo ganska tidigt och jag började plocka undan (som vanligt). Usch va jag har ledsat på detta eviga plockande och städande! Jag kräks på skiten snart eftersom jag aldrig blir klar! Men i alla fall så kom pappa hit och hämtade Neo vid kl 16. Då tog jag en cider och diskade lite grann.

Till slut tog jag mig så långt som till duschen och jag hann bara klä på mig så kom Malin hit och då gjorde vi oss båda i ordning och drack några cider innan vi begav oss hem till Emelie. Väl där blev det några fler cider och shots. Elin kom dit hon också och det var jätte roligt att träffa henne igen!

När vi skulle ner på Tranan så skulle vi först in på Statoil för Elin skulle köpa cigaretter. På väg till Statoil skrattade vi heeeela vägen! Hahaha! Fy fan vilken rolig bilresa! Elins bil låter som satan och den la av i rondellerna, jag satt och sjöng samma sak om och om igen, nämligen "En racerbil, en racerbil". Det var det enda jag sjöng och jag fnissade så jag trodde jag skulle dö där ett tag, hahaha! Shit va jävla roligt det var!

Väl nere på Tranan så försvann Emelie ganska omgående, jag och Malin sprang omkring och glodde på folk och Elin satte sig med John. Vi hade jätte trevligt, men Johan blev väl inte så värst nöjd på Malin ett tag ;P Haha mer säger jag inte!

Brorsan kom och hämtade mig, Malin, Johan och nån kille som Johan och brorsan kände. Först skjutsade vi hem Malin och Johan sen hämtade vi fler folk på Statoil och skjutsade runt dem. När jag väl kom hem så klädde jag av mig, tog på mig morgonrocken, hämtade täcket och la mig på soffan och jag har fortfarande inte tagit mig längre! Men nu ska jag ta och diska det absolut sista och sen kasta mig i duschen innan pappa kommer mer Neo om drygt två timmar. LÄNGTAR!! Jag saknar min älskade prins nu så det är helt sjukt!

Nej disk och dusch var det ja!

1 kommentar:

Emelie sa...

Fan mitt minne av den kvällen är så diffus än... inte dricka så mycket sprit igen.