måndag 28 februari 2011

God morgon!

Ja god morgon allihopa. Fast jag har varit vaken i drygt en halvtimme. Vaknade och fick byta bajsblöja direkt. Tack min lilla prins!

Idag händer inte så mycket. Jag ska ta en promenad med hund och barn så vi alla får komma ut och hämta frisk luft. Jag har väl inga direkta planer alls den här vecka förutom imorgon då jag ska ta kort på Neo och sen fixa naglarna och efter det så ska jag hem till Micke och Frida och vara där :) Det ska bli skönt att få fixa naglarna igen! Man känner sig så fräsch och framför allt kvinnlig med fina naglar. Så jag längtar tills imorgon!

Det ska bli roligt att få umgås med Micke och Frida och bara ta det lugnt med dem också. Det är Frida som ska passa Neo medan jag är hos Carro imorgon. Sen blir det säkert någon film där hos Micke och Frida :) Jag hade tänkt höra med Jocke om han ville komma till Micke och Frida för att glo på film, men han hade inte tid. Inte klagar jag för det för jag har sällskap ändå :)

Nej nu ska jag fixa frulle och sen diska innan duschen kallar och efter det blir det promenad. En kanon bra måndag kommer det bli :)

Inga kommentarer: