söndag 27 februari 2011

***

Jag saknar att få höra att någon tycker om mig, någon som saknar mig när jag inte är hemma. Jag saknar också att få känna mig omtyckt och närheten med en karl. Det är väl säkert därför som jag är så bitter eftersom jag har jagat samma karl i två års tid och han fattar fortfarande inte hur jävla kär jag är i honom trots att jag sagt det flera ggr och när vi är med varandra så känns det som om han tycker om mig också. Så beter han sig i alla fall, men han kan lika gärna leka med mina känslor och utnyttja mig. Vad vet jag?
 
Det gör mig så frustrerad att vi "bara" är vänner. Anledningen till att jag gjort kaninöron där är för att jag är egentligen nöjd med att ha honom som vän för jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom där någonstans vid min sida. Men jag vill så mycket mer med honom innerst inne! Det är bara han som jag kan se en framtid med.Det är bara han som jag skulle kunna tänka mig att dela säng med varje kväll, det är bara han som jag skulle vilja ha som far till mina framtida barn osv.Jag har aldrig gjort det med någon annan. 

Visst jag kan säga rakt ut vem det, jag kan till och med kasta ut kort på honom, men han har sagt själv att han inte vill bli förknippad i någon blogg och det respekterar jag.

På samma gång som jag känner såhär känner jag ett stort... hmm förakt är för stort ord, men det får duga. Ja, jag känner ett förakt mot karlar. Inte alla såklart, men de flesta. Jag vill definitivt inte släppa in någon i mitt och Neos liv. Inte sen idioten! Idioten har gjort så jag inte litar på en enda karl längre!

På Facebook har jag dolt honom för jag får ont i magen varje gång jag ser honom där eller varje gång jag bläddrar förbi hans nr på min telefon. Det värsta är att Idioten verkar veta när jag har som roligast och då hör han av sig så blir jag alldeles knäckt även om jag inte visar det. Magen blir till sten, hjärtat slutar slå och det går kalla kårar genom hela kroppen så fort jag ser att han skriver. Jag har aldrig någonsin varit med om någon liknande känsla, men han gjorde mig så jävla illa så det är helt sjukt! Jag har visat klart och tydligt att jag inte vill ha med honom att göra, men lik förbannat hör han av sig. Jag orkar inte med det!

Jag vill bara hitta en karl som får mig och Neo att må bra och som mår bra med oss! Är det för mycket begärt?! Jag är så jävla less på att se alla leka "lyckliga familjen" och härja så jag går knappt in på några bloggar längre. Jag pallar inte att se det!

Inga kommentarer: