lördag 22 januari 2011

Tankar

Ja nu är det kväller igen och återigen kommer alla tankar. Jag vet själv att jag bara är fjantig för det är inte alls så som jag känner mig så här på kvällarna. Jag brukar oftast känna mig miserabel och misslyckad som mamma, men hade jag varit det så hade inte Neo varit så välmående eller lycklig. Så dem tankarna försöker jag slå bort, men ibland lyckas man bara inte. Man måste få vara lite nere vissa dagar så man verkligen kan inse dagen efter hur lyckligt lottad man är.

Mitt bästa val här i livet är när jag valde att behålla Neo. Han gör verkligen mig hel. Utan honom vid min sida känns det nästan som om jag inte är mig själv. Med honom är jag trygg och jag känner mig mer självsäker om han är med än när jag är utan honom. Jag vet alltid vart jag ska göra av mina händer och får man slut på samtalsämne eller kommer in på något pinsamt/obekvämt ämne så kan jag alltid ägna min uppmärksamhet på honom. Han är mitt lilla solsken här i livet!

En liten fågelunge på två timmar :)

 
En liten gladfis på elva månader :)

3 kommentarer:

Marion sa...

Ja man funderar ju lite men det dyker väl upp snart kan jag tro ;)

Anonym sa...

Sötneo :) snart är han ett år! tänk va tiden går snabbt!

Anonym sa...

Sv: jaa, man vill ju att dom ska vara liiten jämt!