fredag 28 januari 2011

Inlägg nr 870

Shit va mycket man har att berätta tydligen på lite mer än ett år! Helt sjukt att detta är inlägg nr 870. Jag startade ju denna blogg november 2009, när jag var gravid. Den andra bloggen hade jag i närmare ett år och där kanske jag skrev varannan månad. Knepigt...

I alla fall hade jag tid nere i tvättstugan kl 19.00, men jag hade sån tur att Peter hade tiden innan mig så då kunde jag slänga in en tvätt direkt efter han :D Så nu har jag tre maskiner fulla i handdukar och sängkläder där nere plus att min egna maskin går. Jag har även en till tvättkorg full i kläder som ska tvättas, men det tar jag här hemma. HAnddukar och sängkläder vill jag ha torktumlade så därför blir det tvättstugan lite ibland. Ska boka en tid till nästa vecka också då jag ska byta sängkläder igen.

På söndag kommer det upp bilder på mina naglar i alla fall. Fast det är inte mycket att se, men det är ju roligare med en blogg med bilder och sånt joll. Och sen är jag så himla nöjd och det blir ni lidande utav ;P Carro är en super trevlig tjej och hon är jätte duktig!

Imorgon blir det först ut till Rengsjö vid kl 9.00 och sen blir jag där tills mamma kommer hem från jobbet. Då bär det av till Söderhamn med bästaste Malin! SKOOOJ!! Ska bli himla roligt att umgås med henne. Nej nu ska jag ringa Malin och höra vad vi ska göra imorgon. Puss o hej gott folk!

Inga kommentarer: