torsdag 20 januari 2011

Hemma igen

Ja nu har jag varit hos läkaren och dem kunde inte säga vad det är för "utslag" jag har. Dem trodde först att det var skabb, men de uteslöt dem eftersom jag inte har några sår och allt kliande kommer ju som mest på kvällen. Jag har som sagt bara små små prickar som kliar till förbannelse så nu har jag fått en salva med kortison i och som jag ska smörja med på kvällarna. Sen fick jag lugnande tabletter, Atarax, som ska göra att jag inte kliar mig och så jag kan somna om nätterna.

Blev jag inte bättre om fyra veckor skulle jag komma tillbaka så skulle dem ta några tester. Jag ska heller inte ha några smycken, ALLS!! Hur ska det gå?! Jag känner mig mer naken utan smycken än vad jag gör utan kläder! Usch det tyckte jag inte var nå roligt att höra. Men jag tänker ha kvar mina piercingar i snoken, läppen och tungan för dem är jag inte ett dugg besvärad utav. Dem i öronen tar jag inte heller ut. Men inga ringar, armband eller halsband. Usch mår dåligt bara av tanken! Jaja bara att bita ihop och se glad ut :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Marion sa...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8394482.ab

Kan det vara något?

Anonym sa...

Förstod nästan det :) tack <3