måndag 17 januari 2011

Helgen

Jag tänkte dra en liten resumé av vad jag gjorde i helgen. I fredags så kom Mickis och Tomaten hit så vi var först hemma och snackade skit, sen åkte vi hem till en som Mickis känner här uppe. Efter det så åkte vi hem till Christina och våldgästade. Efter det åkte jag hem till Malin och tittade på film och umgicks. Jag hade en underbar fredag och tack alla deltaganden! :)


På lördagen så åkte jag och hämtade fjant och jag blev kvar i Rengsjö någon timme. Sen bar det av hem till Micke och Frida där det blev lite mat, film, prat och självklart en massa skratt! Vi sov även över där och Neo sov hela natten lång. Tyvärr så sov inte jag lika bra som Neo gjorde. Jag sov heeeela 15, alltså FEMTON, minuter under natten. WOOHOOO! Jag var mer död än levande under hela söndagen. Fast jag sov tre timmar sen under dagen, men somnade grymt fort igår ändå.

Igår på kvällen kom Christina och hennes pojkvän hit. Dem sov över här eftersom hennes pojkvän skulle med ett tåg kl 06 imorse och det gick inga tåg eller nånting från Arbrå in till Bollnäs så tidigt. Så imorse vad jag uppe redan kl 05.30 och då var jag inte särskilt pigg kan jag lova! Men jag har varit relativt pigg under hela dagen förutom lite yrsel och jag har även känt mig konstig i huvudet. Det gick över bara jag fick mat i mig och jag sov en halvtimme, haha. Jag har gått och blivit expert på att sova middag!

Neo är nu med en kompis som är och skjutsar hem Christina för han har varit väldigt mycket idag. Jag har i princip suttit på golvet hela dagen och härjat med honom. Annars har han inte varit nöjd för fem ören. Men det är väl en fas han ska gå igenom, och det är ju fruktansvärt mysigt att busa med honom. Sen har väl tröttheten gjort sitt också. Man orkar ju inte direkt lika mycket när man är trött som när man är pigg och alert.

Imorgon ska jag ringa distriktläkaren om mina utslag som nu har rört sig vidare till magen och insida lår. Hoppas hon kommer på vad det är för något och jag kan få hjälp för nu snart har jag kliat sönder hela mig själv! Nej nu ska jag dra igång en film och invänta den underbart vackra pojken som jag kallar min son, Neo!

Inga kommentarer: