torsdag 20 januari 2011

Frulle

Nu har jag och Neo ätit lite frukost. Dock drack ju han välling imorse när vi vaknade, men nu stod mannagrynsgröt på matsedeln. Andra gången Neo äter det och hjälp va han smaskar i sig! Igår var det nytt och han hade inte riktigt ro att äta, men idag fick jag i honom hela tallriken. Oftast så brukar han ju få havregrynsgröt till frukost, men han är som mig och vill ha variation så nu blir det ibland mannagrynsgröt, ibland havregrynsgröt och ibland barngröt. Fast barngröten tänker jag bara göra slut på och sen kommer jag inte köpa det fler ggr.

Själv tog jag cheerios med mjölk till frukost. Jag kan inte äta sån kraftig frukost för då får jag lätt ont i magen. Så här är det oftast fil eller cheerios och mjölk som gäller. Men det är ju gott det också :) Jag är ju hemskt slarvig med maten, så nu försöker jag bli bättre i alla fall. Även om det oftast blir någon smörgås eller frukt till lunch, så är det mer än va jag åt förut. Vi får väl se hur länge det håller i sig. Nu ska jag byta äckel-blöja och sen gör mig i ordning till läkaren.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Anonym sa...

mannagryns gröt äter vi jämt :) så himla gött!