lördag 29 januari 2011

2011-01-29

Igår gjorde jag inte så mycket. JAg gjorde min livs första sockerkaka som var huuuur god som helst! Nästan lite stolt över mig själv som lyckades så bra på första försöket, haha! Sen busade jag bara med Neo och hade som sagt tvättid på kvällen. Det var allt jag gjorde igår.

Natten var väl inte direkt världens bästa. Jag har så svårt att komma till ro och slappna av när jag ska sova så inatt kom alla tankar igen. Jag visste till slut inte vad jag skulle göra så jag hörde av mig till en sann vän som gjorde att det kändes bättre. Önskar att vi kunde ses någon gång, men det blir bara uppskjutet! :'(

Nu sover Neo en sväng och jag passar på att lyssna på musik och mysa lite med alla dessa underbara grupper/artister som Rise Against, Raised Fist, Marylin Manson, Serj Tankian, Ozzy Osbourne m.m. Med dessa grupper/artister så blir man glad :) I alla fall jag. Jag har duschat nu på morgonen och nu snart ska jag sminka mig och fixa håret. Sen ska jag nog traska ner på stan och gå på bolaget för jag och Malin tänkte dricka lite grann ikväll då det var länge sen för oss båda.

Nej sminkning och hårfixning var det på schemat!

Tänk om man kunde smink sig så här då! FRÄNT!!

Inga kommentarer: