tisdag 25 januari 2011

2011-01-25

Trots massa gnäll och slag (från Neos sida) så har vi varit på en promenad på en halvtimme och Neo fick som vanligt åka pulka. Vi har även varit med Peter och Clas och handlat. Sen bar det av hem till Peter för lite käk. Peter och Clas tyckte det var en JÄTTE smart idé att ge Neo en skål med grönsaker och sätta honom i soffan. Jag tror ni kan lista ut resultatet, men för dem som inte gör det kan jag säga att Neo vände skålen upp och ner så nu är hela Peters soffa full i grönsaker! Jag erbjöd mig att dammsuga upp allt, men Peter skulle göra det.

Nu väntar jag på att Peter och Clas ska komma med mina påsar som jag handlade hem. Fick inte med mig dem eftersom jag fick bära på fjant hem. Hoppas dem kommer ihåg mina saker bara för dem där två tillsammans är väldigt tankspridda. Men det var roligt att träffa Clas igen för det var länge sen! Usch det är många man sällan träffar nu! Jag får ta mig i kragen med det.

Nu blir det inte många knop resten av dagen. Neo sover lite just nu och när han sen somnat för natten så ska jag torka av golvet i köket samt vardagsrummet och sen kasta in alla mattor igen. Sen blir det bara soffan och lite tv resten av kvällen. Fast jag drar nog igång en film efter "Halv Åtta Hos Mig". Jag är ganska trött idag så det blir tidigt i säng. Imorgon vill jag vakna pigg och utvilad! Men det är väl som vanligt att man hoppas på för mycket.


Inga kommentarer: