lördag 22 januari 2011

2011-01-22

Inatt blev det inte mycket till sömn. Neo somnade om runt kl 22 igår och sen gick jag och la mig också. Dock somnade jag inte på en gång utan låg och vred på mig. Till slut så somnade jag, men sen vaknade jag igen kl 00.00 av att det kliade som satan på fötterna så då låg jag och kliade ett tag, sen kom jag på salvan, men det hjälpte inte ett dugg! Så där låg jag, kliandes och började bli extremt frustrerad! Men jag somnade om runt kl 01.30. Huvudsaken är ändå att Neo sover.


Det blev en ganska lång sovmorgon imorse i alla fall. Neo vaknade inte förrän kl 08.30 så det var skönt. Jag har precis lagt honom i sängen igen för han verkade lite trött. Hoppas han vill sova en liten stund så jag får duscha och göra mig i ordning. När han vaknar igen så ska jag peta i honom lite gröt och sen ska vi ta en promenad i snövädret. Annars vet jag inte vad som händer idag. Jag skulle vilja åka och hälsa på någon, men jag har ingen bilbarnstol hemma. Aja vi får la se vad som händer. Först en dusch!

Inga kommentarer: