tisdag 18 januari 2011

2011-01-18

Imorse så blev jag paff när jag kom fram på första försöket till distriksläkaren. Jag fick i varje fall tid på torsdag kl 14.00 så då är det bara att pallra sig ner till hälsocentralen. Hoppas, hoppas att hon hittar varför jag får dessa utslag! Jag har snart kliat sönder magen, men bara för att jag äntligen tagit mig i kragen och fått tid så har väl allting försvunnit tills imorgon! Men men...

Idag händer inte särskilt mycket. Jag ska städa och röja ihop här hemma och tvätta allting i tvättkorgarna. Det känns som om jag inte gör något annat än att jag städar och tvättar om dagarna. Eller jo jag latar mig också, men fan det tar ju aldrig slut! I och för sig är det inte direkt lätt att hålla städat särskilt länge med en liten fjant som river i allt och som alltid kladdar med banan och sin nappflaska :P Men det är värt att ha lite stökigt så länge han är nöjd :) Aja nu ska jag sätta fart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du sökt nå dagis till Neo än? :)