måndag 6 december 2010

Tråkiga jag

Jag absolut inget roligt att skriva om. Eller ja vissa saker, men dem skriver jag i min låsta blogg för det behöver inte världen veta.

Jag tog i alla fall bort inlägget om mina grannar för när jag läste det en gång till så såg jag att det var elakt skrivet och framför allt elakt mot dem det handlade om. Men jag tycker ändå dem ska sluta ta upp biljäveln och börja koppla hunden och ta rejäla promenader med den istället för att den bara ska få komma utanför porten och pinka. Det mår inte hunden bra utav och en gav rådet att ringa bovärden och ringa lapplisa angående hunden och bilen. Allt det är redan gjort, men dem verkar inte bry sig. Sånt är typiskt här i Bollnäs, idioternas stad.

Neo kryper allt mindre och går nästan hela tiden. Han kan springa också, men då snubblar han på sina egna små ben varje gång och till slut blir han frustrerad. En annan sak jag tycker är roligt med honom är att, om det är saft i nappflaskan så dricker han själv, men är det välling så då blir han helt plötsligt handikappad och jag måste mata honom. Fisgrisen min ;D

Det var väl det ända jag hade att skriva. Ha det fint

Inga kommentarer: