fredag 3 december 2010

Neo kryper omkring och leker med vagnen och jag sitter och får frispel på Riki! Jävla hund och inte kan ligga still om en annan rör sig! Han springer alltid runt fötterna på en och det gör mig galen! Men men...

Idag händer inte så mycket. Jag ska låna en dator så jag kan betala alla räkningar eftersom jag fick pengar igår. Annars blir jag bara hemma och ska glo igenom Silver Fang på japanska. Ungefär så ser hela helgen ut. Fast imorgon ska jag faktiskt till Söderhamn och kolla lite.

Ingen som vill ha tre rabattkuponger på blöjor? Jag har sammanlagt sju stycken och det bara rasar in fler och fler. Jag blir knäpp! Jag hinner inte utnyttja dem innan dem går ut så då tänkte jag ge bort dem. En är från Pampers och två från Libero. Alla är på 50 kr rabatt för två paket. En från Libero och den från Pampers går ut nu sista december och den andra från Libero går ut sista januari.

Inga kommentarer: