söndag 26 december 2010

Jul 2010

Julen i år var alldeles perfekt! Jag firar alltid med mammas sida av släkten på julafton och det är en tradition som jag aldrig vill bryta! Det är så roligt att träffa alla och umgås. Vi åt massa god julmat som mamma hade fixat, alla barnen busade och Riki fick också vara med och busa med dem :) Efter vi hade ätit efterrätt så blev det julklappsutdelninh och det är så roligt att se barnens lysande ansikten när dem får paketen :) Det är verkligen guld värt att se hur dem skiner upp!

Efter alla hade åkt så delade vi ut julklapparna familjen emellan och jag är verkligen super nöjd med alla julklappar åt både mig och Neo! Jag hade redan fått en vinflaska i onsdags av en kompis och den blev kompletterad utav: vinterskor, nessecär(?), hudvårdartiklar, presentkort, elvisp med tillhörande bunke, mm.

Neo fick: två pulkor, pyjamaser, kläder, presentkort, en leksaksbil som låter, pengar, mm. Som sagt är jag verkligen SUPER nöjd med alla julklappar! Framförallt pulkorna. Ena pulkan blir kvar hör i Rengsjö och den andra följer med hem. Imorgon ska vi ta premiär turen med den ena :) Det ska bli roligt att se hans min för den andra leker han som sjutton i inomhus, hehe.

Nej nu ska jag se klart filmen och sen sova. Hörs när jag orkar för bloggen är lite undansatt just nu.

Inga kommentarer: