torsdag 30 december 2010

Hmm rubbad..?

Helt ärligt så tror jag att jag är rubbad när det kommer till förhållanden. Jag har nästintill alltid haft karlar som jobbat borta eller som har fullt upp så man inte kan ses så ofta, vilket har gjort så jag inte kan umgås med någon kille i mer än några dagar. Och sen mitt senaste förhållande så kan jag inte knappt ens höra ordet "förhållande" utan att det kryper i skinnet på mig. Någon som vet vad det kan bero på?

Jag är inte den kramgoa typen heller. I soffan sitter man i varsitt hörn och man kan mysa 5, 6 minuter i sängen och sen sover man på en varsin sida under varsitt täcke, med varsin kudde. Så ska det vara enligt mig! Jag hatar att dela mitt täcke och min kudde med någon, så därför har jag fyra kuddar i sängen och ett till täcke. Då slipper man sånt! Det är bara en enda som jag någonsin kunnat mysa med riktigt med utan att känna mig kvävd. Men sen är det bara honom jag verkligen kunnat vara mig själv med också.

Någon som känner igen sig i detta?

Fan va smart och perfekt!

Inga kommentarer: