fredag 17 december 2010

2010-12-17

Den här dagen börjar lida mot sitt slut. Jag har inte gjort så mycket förutom att jag var på stan med pappa min och köpte julklapp åt mamma :) Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Jag vet inte vad som hänt med mig. Jag som brukar vara pigg är nu trött som satan hela dagarna trots att jag får sova hela nätterna. Jag vill kunna gå ut och gå, men när det är 20 grader kallt är det absolut inte roligt och igår snöade det så pass mycket att det skulle bli gristungt att skjuta på vagnen. Idag hade jag visserligen kunnat tagit en promenad för inatt hade dem plogat, men då var jag ner på stan med pappa istället. Imorgon hoppas jag på att få komma ut på en promenad all alone. Alltså utan vagn och utan hund. Då kan jag gå i min egna takt och lyssna på musik så jag får rensa skallen lite bättre. Jag håller tummarna!

Ikväll är det bandy! Bollnäs GIF - Broberg och jag hoppas verkligen Broberg åker på fet däng, men det verkar som om det blir tvärtom. Just nu står det 1 - 3 till Broberg. Det är väl bara för att jag hoppas på vinst åt Bollnäs. Därför håller jag aldrig på något lag för dem jag håller på förlorar JÄMT! Men men... Vi hade tur ifjol i alla fall som tog oss till SM-finalen.


Så här brukar det se ut på en hemmamatch :)

Inga kommentarer: