tisdag 14 december 2010

2010-12-14

Ikväll är det filmkväll med bästaste Malin som gäller :D Vi ska se Sex And The City 2. Det ska bli riktigt roligt. En riktig Girls Night Only, hehe. VI ska sitta hemma hos brorsan och brorsan ska sitta här och passa Neo. Ska bli skönt att få titta på en film utan att man ska hålla på och passa Neo. Sen är det ju bästa sällskapet att se den med och det gör det hela mycket bättre :D 



Idag kl 14.00 ska jag klippa håret! Jag ska ändra lite i min frisyr dessutom och det längtar jag till! Det kommer kosta hela 150 spänn :P Det är en lärling som ska klippa mig och jag är inte den som är feg att testa en annan frisör. På senaste året har jag inte haft samma en enda gång, haha. Roligt att testa nya tycker jag! Sen ska jag försöka färga håret innan jul också. Men vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag passa på att duscha medan Neo sover.

Inga kommentarer: