torsdag 18 november 2010

Wooooohoooooo!!!!!

Idag bär det av hem till älskade Rengsjö och sova hemma hos mamma för att imorgon åker vi till Ikea! Woho! Bra start på denna helg :D Det ska bli skönt att få komma dit och sova för där sover jag som bäst. Där kan jag släppa alla tankar och somna in riktigt djupt och dagen efter är jag utvilad :) Jag och mamma kommer säkert ha en myskväll efter Neo somnat :)

Om jag ska flytta till kåk någonstans så vill jag flytta ut till Rengsjö faktiskt. När jag var yngre så bara längtade bort från stället, men nu i vuxna dagar har jag insett att det är perfekt att ha ett familjeliv eftersom det finns mycket barn där och det är ett lugnt litet samhälle. Hoppas jag någon gång får råd att köpa en kåk där!

Nej nu ska jag sova en stund till då Neo sover.

Inga kommentarer: