måndag 8 november 2010

Lite funderingar

Jag har funderat över det här med Neos biologiska pappa lite nu. Eftersom han inte kan komma hit så tänkte jag kanske, bara kanske, åka ner dit. Dock vill jag inte bo hos hans mamma en hel helg så jag tänkte höra om det är någon som vet var man kan bo extremt billigt över en helg med en liten fjant i närheten av Kumla utanför Örebro? Jag vore tacksam över svar!

Anledningen till att jag funderar på att åka ner är bara för att jag vill att Pierre ska träffa Neo och se hur han ser ut och se vem han är. I och med att han inte har några pengar så är det svårt för honom att ta sig hit upp. Aja vi får se hur det blir. Måste fixa ett boende först innan jag kan planera nånting överhuvudtaget! Ska även diskutera saken med mamma.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vill han träffa Neo? Gör inget påtvingat, ,mycke kan nog gå fel isf. Vandrarhem är ju annars ett billigt alternativ :)

Jessica sa...

Okej vad bra då, det vinner ni nog på när Neo får vara på sin trygga plats :) Hoppas mötet kommer gå bra

Anonym sa...

Sv: ja, det är otroligt roligt :D