fredag 5 november 2010

Jag har fastnat med en massa tankar som snurrar runt, runt. En sak som verkligen har fastnat är att jag önskar att en viss person var pappa åt Neo. Jag vet att det inte går att ändra på, men just han vet jag skulle vara en underbar pappa åt honom och framförallt, han VILL/VILLE att Neo var hans. Neos biologiska pappa bryr sig inte ett dugg om honom och verkar inte vilja träffa honom ens, vilket jag tycker är lite jobbigt för det hade varit roligt att åtminstone få ett kort på dem tillsammans.

Den här killen vet jag att han hade gjort allt för Neo och ställt upp så mycket han kunnat på oss båda. Det gjorde han innan vi fick svar på faderskapstestet. Sen dess har vi tappat kontakten ganska mycket, och det tycker jag verkligen inte om!

Aja nu ska jag göra mig och busungen klar för en promenad. Hej då

Inga kommentarer: