söndag 31 oktober 2010

Söderhamn

Igår var jag och Malin ut i Söderhamn. Kvällen började hos Jonas och där var det verkligen jätte roligt! Vi pratade, lyssnade på musik och skrattade :) Det var väl runt 8 pers där. Sen skulle vi ut på krogen allihopa och jag fastnade på JH med Peia, Jocke och några fler. Peia skulle inviga mig i den "bisexuella kulturen" haha!! Hon är för mysig Peia! Vid två tiden tog jag och en till taxi till dennes lägenhet och vi låg och pratade i flera timmar och busade. Denne någon knuffade ut mig ur sängen för att jag var dryg :p haha! Jag hade verkligen jätte roligt! Fast förfesten var helt klart roligast och sen på natten. Krogen är så jävla överskattat!

Idag har jag och denna mystiska människa bara tittat på film och pratat. Sen hämtade mamma mig och nu vilar mamma och Neo. Jag tänker aldrig mer festat efter att bara ha ätit tårta på hela dagen! Kass i magen är bara förnamnet!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, nä det är inge vidare. Ät mat kvinna ;)

Vad är adressen till din nya blogg och lösen? :)

Hoppas allt är bra med dig & pojken <3

Anonym sa...

Sv: okok, tack :)

Jo, det är bara bra med oss också.

Vi är lediga ons-fredag den här veckan, har ni lust att ses? William ska till tandläkarn på onsdag 9,30 men efter det kanske? :D

kram <3