onsdag 6 oktober 2010

Lite bättre

Nu mot kvällningen så mår jag lite bättre, men känner mig febrig. Hoppas jag är pigg imorgon! Idag har det bara varit soffläge för mig kan jag lova! Jag har inte orkat nå mer. Just nu tittar jag på "Cops" och jävlar va snygg den ena snuten är som är med :p hehe! Jag är dessutom nå sjukt sugen på att äta på MAX men jag vågar inte chansa idag. Jag ser hellre till att jag är pigg tills imorgon då Billy kommer. Dock så åker han upp till Långbo på fredag morgon ch förbereder inför älgjakten :( han hade mer än gärna fått stannat längre!

På söndag ska jag i alla fall till Tessan och Krille eftersom deras söta son William fyller hela 3 år på måndag :) Då ska jag ladda kameran tills dess och sen låna brors dator någon dag och lägga upp lite bilder här. Jag tycker det ska bli jätte roligt att hälsa på dem :)

Nej nu ska jag fortsätta glo på tv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Ok :/ han och sin jakt :P Men roligt att ni kommer iaf, det ser vi fram emot.

Är du helt återställd nu eller va man ska säga? :)

Anonym sa...

Sv: okej, jobbigt :/
jag pratade med Peter idag och han skulle försöka komma på söndagförmiddag istället :) Så vi får väl se..

Kram