onsdag 27 oktober 2010

...

Ärligt talat så struntar jag blanka fan i om sanningen kommer ut om saker och ting! Men jag avskyr när folk går bakom mig och frågar mina vänner som vet om hur det står till!! Fråga mig för helvete!!! Hur svårt är det egentligen att öppna käften till mig, istället för mina vänner?! Inte så jävla svårt egentligen tycker jag!! Jag vet att många undrar vad jag gjorde i Gävle och jag kan berätta om folk frågar, men inget jag tänker skriva ut i bloggen!

Vill ni veta sanningen kan ni få lösenordet till min privata blogg där ALLT står!! Bara att kommentera här.

Nu vet ni att chansen finns, så ni som är nyfikna kan höra av er!

3 kommentarer:

Becca & baby sa...

Tack!! Jag ska försöka lägga mig tidigare så han slipper sova ensam lika länge och prova att han sover i soffan (har ju bärbar så kan sitta där jag med), funkar inte det så får jag väl ta mitt liv dårå, men inte än :)

Jag vill gärna ha adress och lösen till din privata blogg om jag får :)

Kram!

Marion sa...

Jobbigt med folk som inte kan vara rak och fråga den det berör... Det är Bollnäs i ett nötskal :(

Jessica sa...

Jag är nyfiken :P men jag är ju en coopare ;)