onsdag 15 september 2010

Usch, fy och BLÄ!

Det märks att jag sover och äter dåligt som ett arsel! Satan så mycket finnar jag har nu. Det är inte klokt hur mycket jag fått bara de senaste dagarna. Helt sjukt! Och jag avskyr att ha finnar eftersom mitt självförtroende blir lågt så inihelvete utav det. Det finns då roligare saker att tampas med än finnar! Och dem håller sig inte bara i ansiktet de jävlarna heller! Jag har en bauta finne precis mellan pattarna och i nacken samt på halsen! Det känns ju väldigt roligt att gå på stan när man känner sig så fruktansvärt äcklig. Det är så jag känner mig i alla fall. Jag känner mig äcklig!

Det spelar ingen roll hur många olika saker jag testar som är mot finnar så försvinner dem inte! Så här mycket problem som jag har med dem nu har jag inte haft sen jag var tonåring, men då var det mer "vanligt" än vad det är att ha dem när man är 23 år. Det finns ju dem som slåss mot finnar hela livet, men de senaste åren har jag inte haft några som helst problem och nu kommer dem igen! FAAAAAN!!!!

Inga kommentarer: