onsdag 22 september 2010

Trött

Nu för tiden är jag alltid trött och jag förstår inte varför. Jag är även helt orkeslös. Inte alls nå roligt :( men gårdagen var i alla fall rolig!

Igår så åkte jag hem till Anna och Janne som är Emils föräldrar. Emil är han som jag var tillsammans med i 1,5 år. Även om jag och Emil inte har sån bra kontakt, eller rättare sagt ingen kontakt, så kommer jag bra överens med hans föräldrar. Neo tyckte Anna var jätte rolig! Han bara skrattade och log hela tiden åt henne och det var så roligt att se! Det var verkligen en jätte trevlig dag och jag ska bli bättre på att hälsa på just Anna och Janne!

På kvällen igen så skjutsade mamma hem mig så nu sitter jag i soffan och har fortfarande i te klätt på mig. Jag orkar faktiskt inte! Nu ska jag i alla fall försöka röra mig mot duschen så kanske jag blir piggare.

Inga kommentarer: