söndag 19 september 2010

Kaputt!

Min dator är nu helt slut. Den vill inte gå igång alls nu längre så till nästa helg ska jag be Billy skjutsa ner mig till Valbo för att lämna in den. Han har inte mycket till val faktiskt :p Nu är det hans tur att ställa upp på mig.

Jag har i alla fall gett upp med att sluta röka! I och med urinvägsinfektionen och att datorn kraschat måste jag ha nånting som gör mig mindre irriterad då det gick ut över min lilla älskling och det vill jag inte att det ska göra. Så idag köpte jag mig ett cigarett paket. Ska dock försöka att inte röka så mycket som innan, men vi får se hur jag lyckas :p

1 kommentar:

Hanna sa...

Du tror inte rökningen går ut över ditt barn? Rökare hittar ofta en eller annan anledning att börja röka igen, tragiskt. Tror ditt barn mår mycket bättre av att du är arg lite då och då ett tag än att han ska bli förgiftad av din rökning.