fredag 17 september 2010

Helt fri!

Idag har jag inte tagit en endaste snus eller cigarett. Det har gått bra, men visst märks det av allt att kroppen är van att få en stor mängd nikotin i sig för nu på kvällen har jag haft svårt att sitta stilla, att koncentrera mig och jag känner hur kroppen bara vrålar efter nikotin. Men jag tänker inte ge viks utan nu ska jag bli fri! Jag kör inte ens på Onico eller nå plåster. Det enda jag har för att stilla suget är helt vanliga mint tuggummin :) jag behöver inte ha något annat heller utan det funkar för mig :)

Idag så har jag varit hos läkaren och fått penicillin mot urinvägsinfektion. Jag fick någon dunderkur där jag ska ta 6 tabletter om dagen i tre dagar. Skönt art slippa käka hur länge som helst. Bara jag blir fri skiten är jag nöjd så kanske jag slipper springa och pissa tre ggr per natt!

Nej nu ska jag fortsätta glo på tv och vara rastlös. Bye bye

Inga kommentarer: