måndag 27 september 2010

Helgen

I fredags så var jag först och handlade med mamma på dagen. Då träffade vi på Åsa och Tina :) Tina är Billys syster och Åsa är Jimmys fru. Det var roligt att träffa dem! Sen åkte jag och mamma hit och städade undan lite grann och möblerade om så nu ser det bättre ut här hemma.

På eftermiddagen/kvällen kom Billy hit :) när han kom så gjorde vi mat tillsammans och bara myste och tog det lugnt. Han masserade min rygg medan Neo visade upp sina kryping-skills :D dock slog han i huvudet så då kunde inte Billy fortsätta massera :p

På lördagen vaknade jag av att brorsan kom in i rummet och lyfte upp Neo som tydligen var vaken. Neo hade stökat halva natten så jag var lite trött. När jag väl kom upp så fick jag reda på att brorsan och Billy hade varit ut med hundarna så dem fick busa en massa :) dem ville nämligen inte väcka mig. Dem är för söta båda två! Billy åkte dock vid kl 11 i lördags.

På eftermiddagen åkte jag hem till Micke och Frida. Frida var barnvakt åt sin brorson, Lucas. Lucas är bara tre månader äldre än Neo så det var roligt att träffa en till liten pojk. Neo och han hade jätte roligt tills Neo började vifta med sina armar och lyckades slå Lucas :p vi knölade in alla barnen i bilen och åkte för att hyra film. Sen åkte vi vidare och köpte en massa godis :) väl hemma hos Micke och Frida igen så spelade vi lite Mario Kart Wii. Sen efter barnen somnat så tittade vi på den extremt dåliga filmen vi hyrt. En timme in i filmen stängde vi av och tittade på Transformers på fyran istället. Den var då mycket bättre! Fast Transformers filmerna är ju grymma ;p

På natten så stökade båda barnen :/ Neo höll mig vaken till sex på söndagmorgonen då han prompt skulle sova med mig och då kan inte jag sova. Så jag fick alltså sova mellan sex och nio på morgonen. Då var Neo inte så väldans dyr kan jag lova! Hela söndagen tillbringades med barnen och tv-spel :p

Mamma kom och hämtade mig när hon hade slutat jobbet så då följde jag med henne hem och fick mat. Sen skjutsade hon och pappa hem mig och Neo och väl hemma blev det soffan för fullt då jag var så trött. Allt som allt har helgen varit hur bra som helst!

Inga kommentarer: