lördag 4 september 2010

En bra natt

Inatt har Neo sovit mellan kl 21 och ända till kl 8.30 utan att vakna en enda gång! Det enda som väckt mig inatt är Norton och Riki när de har klampat rakt över mig och busat. Men det gör inget. Värsta var nog när Norton klev mig rakt på nyckelbenet. Det är inte direkt skönt med tanke på att han väger ganska mycket. Men men...

Idag har jag ingen aning om vad fan som händer. Jag ska försöka mig på en promenad med både vagnen och Norton. Vi får väl se hur det går för Norton är inte van vid barnvagnar och sen drar han som en dåre i koppel. Men det ska nog gå relativt bra eftersom jag klarade av att gå ut med både Riki och Norton samtidigt inatt, men det blev lite dragkamp ibland när dem drog åt ett varsitt håll, haha.

Nej nu ska jag försöka lägga Neo då det verkar som om han är trött igen. Han gnussar sig i ögonen hela tiden i alla fall.

Inga kommentarer: