torsdag 5 augusti 2010

Tv-nörd..?

Jag sitter och tittar på "Kvinnor som mördar" och det är faktiskt jätte intressant! Jag förstår inte hur man kan vilja ta någons liv överhuvudtaget, så jag blir lite fascinerad. Visst kan jag vräka ur mig att jag vill att någon ska gå och självdö, men det är inget jag menar. När jag säger såna saker så är det för att jag verkligen avskyr den människan och mer skulle mer än gärna slå i för den, men jag vet att om jag fick tillfälle till att slå den så skulle jag inte göra det. Jag är inte den som gillar slagsmål för fem ören så jag håller mig så långt borta från såna saker som möjligt.

Det finns endast en enda människa som jag skulle vilja sparka kulorna av och det finns sina grunder till varför jag skulle vilja göra det mot honom! Tänker inte gå in på några detaljer i respekt för en kompis. Men som du kanske förstår, så har han varit nå fruktansvärt elak mot min kompis så jag tycker egentligen inte att han förtjänar att ha sina kulor kvar eller att han har rätten att gå hånflina åt min kompis. Men vad ska jag göra åt saken då? Gå och slå i för en anabolstinn idiot jävel till karl?! Jo tjena! Det enda jag kan göra åt saken är att gå och säga exakt vad jag tycker och tänker om honom, men svårt det när man aldrig stöter på honom.

Aja, jag vet inte direkt vad jag ville med detta inlägg, men men... Take it or leave it

Inga kommentarer: