måndag 16 augusti 2010

TOKIG!!!

Neo ligger just nu i sin säng och skriker, men jag orkar allvarligt inte ta upp honom! Han är jätte trött, jag är jätte trött och jag är helt slut i kroppen efter att ha fått burit honom i flera dagar! Inget duger! Han väger ändå 10 kg så det är klart att man blir alldeles slut av att gå omkring och bära på honom, men jag känner nu att jag faktiskt inte orkar ta upp honom. Jag ska snart gå och peta i honom nappen, men den kommer han snart spotta ut och då är det samma visa. Enda gången han är nöjd är när han får sitta i mitt knä och härja på. Jag förstår inte vad som hänt!! Det är jätte jobbigt att höra honom skrika, men jag orkar VERKLIGEN inte ta upp honom! Ni får tycka att jag är en dålig mamma, det struntar jag blanka fan i!!

Jag älskar Neo mer än livet, men nu är allt bara jobbigt!


Mamma älskar dig mer än allt annat!

2 kommentarer:

Marion sa...

Jag tycker inte att du är en dålig mamma för att du inte orkar ta upp honom, ibland orkar man bara inte.. Men njut av tiden ni har innan ni åker, även om det är jobbigt, annars kan jag nästan lova dig att du kommer att ha samvetskval, och det vill du inte när du ska sola, bada och ha trevligt! Styrkekramar!

Anonym sa...

Ja du... Det där med ringen, det är försent :P haha. Satte i den imorse.. Det är väl inte värre än att jag tar ut den igen, men..

Det var sista i förpackningen, så nu tar det ju emot lite mer inför nästa gång, för då måste jag ju köpa fler.. :P Vi får se vad som händer i helgen när A kommer hem :) Han kanske bestämmer åt mig.. Det gjorde han nästan i helgen, så jag tror han kanske börjar längta lite, vi får väl se :)

Kramar! /M