tisdag 3 augusti 2010

Kort dag..?

Den här dagen har rusat förbi tycker jag! Tyckte jag nyss klev upp och var gris trött, men klockan visar något helt annat. Jag har inte gjort så mycket förutom att jag och Neo var till BVC och sen har vi bara varit hemma och myst eftersom han har varit lite pipig sen sprutorna. Jag har kramats massor med min lilla älskling idag och det tycker jag om! Alltid lika mysigt när han är lite små kinkig eftersom det är de enda stunderna han har ro att kramas och mysa :)

Jag har faktiskt bakat en kladdkaka också och denna gång blev den väldigt lyckad! Nam nam! Dock saknades grädde, men får köpa det imorgon eller nånting :)

Nu har Neo precis somnat och jag väntar på att The Wedding Singer ska börjar på sexan :D Huuuur rolig som helst den filmen! Adam Sandler är så fruktansvärt rolig :)

Nej nu ska jag återgå till mitt väntande och mumsa i mig kladdkaka :)

Inga kommentarer: