onsdag 4 augusti 2010

Grå dag

Idag vaknade man upp till en grå himmel. Jätte tråkigt väder ute idag! Men jag ska ändå ner på stan för att hämta ut mitt pass och för att uträtta några ärenden. Sen får jag se vad resten av dagen har att erbjuda. Just nu verkar det som om det blir en innedag och en massa mys med min älskade son. Brorsan ska komma över senare och då ska vi göra lite korvstroganoff. MUMS!! Det är nånting som alltid funkar enligt mig! Likadant med tacos. Åååh tacos! Det var hur länge sen som helst sen jag åt det. Jag får fjäska för brorsan om att vi ska äta det någon dag.

Natten till idag har varit bra. Neo vaknade kl 3.30 och då ville han ha mat. Dock höll han mig vaken till kl 4.30 genom att ligga och stöka en hel massa. Men nu vet jag ju varför så det gör inget. Han håller nämligen på att få två tänder på överkäken så det är därför han har stökat och bökat om nätterna så mycket. Tänk vad tiden går fort! Jag tycker det var igår som jag fick reda på att jag var gravid ju!

Nej nu ska jag försöka hinna duscha innan lill hjärtat vaknar!

Inga kommentarer: