torsdag 5 augusti 2010

2010-08-05

Varför ska man sova flera timmar och dona varje natt för, när jag ändå blir tröttare ju fler timmar jag sover?! Inatt har Neo sovit jätte bra och bara vaknat en enda gång och ändå är jag jätte trött! Så det där att man ska vara piggare om man får sova runt 8, 9 timmar per natt är bara ren bullshit enligt mig. Jag är som piggast om jag sover 6 timmar på nätterna.

Det ända som står på schemat idag är städning, dammsugning och torkning utav alla golv samt att ta ut alla sopor! Nu är jag less på hur det ser ut här hemma. Dock kommer det gå ganska fort för det är nog inte så illa som det låter. Värst är diskbänken där det ligger en hög med reklam och tomma kartonger och ute i hallen ligger det lite saker som ska bort. Skönt att få städa :) Oj det trodde jag aldrig att JAG skulle säga!

Inga kommentarer: