måndag 2 augusti 2010

2010-08-02

Jag har egentligen inte mycket att skriva om, men jag har tråkigt.

Idag har jag och brorsan varit ut till Rengsjö och hälsat på Andreas och Cattis och deras små söta barn :) Isac är så fruktansvärt lik Andreas så det är inte klokt! Vi var där i lite drygt 1.5 timmar och det var väldigt roligt! Sen åkte vi hem till mamma och pappa och åt lite. Idag bjöds det på pannkakor. Smarrigt!

Annars har jag bara städat ihop lite, försökt få i Neo mat (vilket han inte alls är sugen på idag) och sett när Neo försökt ta sig framåt i gåstolen, men det vill bara gå bakåt för honom :P

Neo har inte velat ätit nånting i princip under hela dagen. Alldeles nyss fick jag i honom hans tredje mål mat, eller rättare sagt, jag försökte få i honom mat. Det enda som jag lyckades få i honom nyss var en banan. Visserligen har han inte skitit nånting idag heller så när han väl gör det, vill jag helst slippa byta ^^ Det kommer nog bli världens blöja!

Roligt att höra om mitt extremt spännande liv eller hur? :P

Inga kommentarer: