lördag 31 juli 2010

Neo

Lite kort om Neo.

Fullständigt namn: Neo Nils Peter Jonsson
Födelsedatum: 2010-02-19
Föräldrar: Catrine Jonsson och Pierre ****** (Vet inte om jag får skriva ut hans efternamn då jag vet att han inte direkt är stolt över det)
Syskon: Hailey och Indra (Pierre har barn med två andra tjejer)
Morföräldrar: Anette och Nils Jonsson
Morbror: Peter Jonsson
Gammal i dagens läge: 5 månader och 12 dagar

Neo är en riktig pratkvarn som gillar att ligga på golvet och snurra runt, runt, runt en massa varv samt sitta i Hokus Pokus stolen och pilla på saker. Han är större än en "vanlig" bebis på 5 månader, men han mår bra och det är huvudsaken för mamma. Han är mest lik mig säger folk, men ögon, fötter och händer har han fått ifrån Pierre. Enligt mig är han världens vackraste och bästa pojk som finns! Jag älskar honom fruktansvärt mycket!



En nyfödd liten Neo


Neo för bara en vecka sen

Inga kommentarer: