torsdag 22 juli 2010

Abonnemang?


Jag funderar på att skaffa Halebop Hallå abonnemang, men jag är fortfarande nå grymt osäker. Just nu har jag Halebop Vänner kontantkort och det är jobbigt att veta att i slutet av månaden har jag dåligt med pengar på kortet och jag kan inte fylla på förrän föräldrapenningen trillar in på kontot igen. Jag ringde i alla fall mamma alldeles nyss för jag lär diskutera med henne om det först innan jag tar något beslut. Just nu ringer jag för runt 500 kr i månaden och efter jag hade pratat med Malin så berättade hon att hon får en räkning på runt 500 kr i månaden och då är även avgiften för telefonen inräknad för henne! Så det känns mer värt att skaffa abonnemang plus en ny telefon.

Sist jag hade abonnemang var det via Telia, men då hade jag en räkning på 2500 kr i månaden! Det blev alldeles för dyrt för mig, men Halebop är ju grymt enligt mig eftersom man ringer billigt och sms:ar gratis. Vi får se hur jag gör.



Inga kommentarer: