fredag 30 juli 2010

2010-07-30

Igår kom mamma och pappa hem vilket känns skönt! Jag och mamma gick ner till affären och sen var vi hem till mormor och hälsade på en sväng. Sen gick mamma, pappa, jag och Neo ner till pizzerian och vi vuxna åt en varsin pizza. När vi kom hem efter det så tog vi det lugnt och umgicks och hade det mysigt.

Nu är jag, mamma och Neo nyss hemkomna från Söderhamn. Vi har varit inne på Coop och handlat lite och nu ska mamma börja med maten. Jag är verkligen vrålhungrig! Idag ska vi äta stuvade makaroner och fläsk. MUMS!!!
Ikväll ska jag umgås med Malin! WOOOHOOO! Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det är sånt som märks. Men det ska verkligen bli roligt :) Mamma och pappa ska passa Neo ikväll så jag får vila lite grann.

Det märks hur mycket mamma, pappa och Peter egentligen ställer upp på mig när det gäller Neo. Jag är verkligen tacksam över den familj jag har! Jag skulle inte vilja byta med någon i alla fall :)


Inga kommentarer: