torsdag 29 juli 2010

2010-07-29

Den här dagen hade jag lika gärna kunnat sova förbi! Jag är trött, jag har ont i magen och jag känner mig förkyld! Vädret är grått ute och det blåser! Fan vilken jävla underbar dag att vakna upp till :/

Jag var i alla fall ner till mormor igår på kvällen och hon är då betydligt mycket piggare, men läkaren misstänker att hon har fått proppar i huvudet :( Så hon fick blodförtunnande tabletter och hon väntar nu på en kallelse till röntgen där hon ska röntga huvudet. Jag hoppas verkligen på det bästa!

Idag ska Peter komma och passa Neo så jag får ta itu med städningen eftersom jag blev så fruktansvärt omotiverad igår. Tur att mamma och pappa inte kommer hem förrän imorgon :) Men dock hade det inte gjort nånting om dem kom idag heller för om jag ska vara ärlig så saknar jag dem nu!

Nu ska jag käka lite frulle och två eller tre Alvedon

Inga kommentarer: