torsdag 22 juli 2010

2010-07-22

Idag händer inte så värst mycket. Jag och Neo ska ner till mormor vid kl 15 och äta med henne. Sen ska jag även åka hem till Bollnäs och sova där under natten. Sara ska också komma och sova där och det ser jag fram emot :D Vi har ju alltid roligt tillsammans!

Igår tog vi det bara lugnt och myste en väldans massa! Neo har blivit så underbart mysig nu de senaste dagarna och bara pratar, skrattar och när han blir trött så lägger han huvudet på mitt bröst och tar emot nappen. Sen är det bara att lägga honom i sängen så sover han inom 5 minuter. På kvällarna har vi suttit och tittat på tv medan han fått sista flaskan för dagen och sen har han somnat på mitt bröst. Det är så otroligt mysigt att känna hans värme och hans andetag när han sover!

Fast imorse var han mindre mysig faktiskt. Först höll han mig vaken mellan kl 2 och kl 3 och sen vaknade han till vid kl 4 och ville ha nappen. Sen försökte han lura upp mig kl 6.30, men han somnade om efter drygt en halvtimme så då fortsatte även jag att sova så sov vi till kl 8.30. Då ringde morsan och väckte oss.

Nej, nu ska jag ringa lite samtal och dona lite här innan jag åker. Får se om jag tar med mig datorn hem eller om jag lämnar den kvar här.

Inga kommentarer: