onsdag 21 juli 2010

2010-07-21

Neo har fått en kattleksak att leka med och den slår han i bordet för fulla muggar! Lille prutt då :) Tänk att en rund sak med en massa kulor i ska vara så rolig, haha.

Inatt har varit en bra natt. Det enda som höll mig vaken var Neo mellan 4 och 5, men det kan jag ta eftersom han sov så snällt hela natten annars. Vi klev upp runt kl 7.40 och det kan jag inte klaga över. Dock har jag fortfarande ont i ryggen så det är inge roligt att bära på honom dessa dagar direkt :/ Men det går väl över snart hoppas jag på.

Nu ska jag skynda mig och göra mig i ordning och sen ta och traska över till Mona för att möta upp Anna och ta en promenad med min lilla ängel :) Anna är min kusin på 16 år, men hon kommer alltid vara liten enligt mig. Jag kommer aldrig glömma när jag träffade henne första gången då hon var nyfödd och jag fick hålla henne och hon var så liten! Då var jag hela 7 år gammal och så fruktansvärt mallig över min lilla kusin och jag är lika mallig idag!

Inga kommentarer: